fredag den 23. november 2007

Dykker tiden

Tiden er gaaet hurtigt og det er nu lidt mere end 2 mdr siden jeg forlod DK, mor har indtil nu styrret det med at lave blog og informere familie godt om hvordan det hele gik, nu er jeg alene og maa heller til at skrive lidt paa min egen. Det der indtil nu er oplevet i Australien og New Zealand vil komme paa i en ordentlig omgang rod. Men saadan er jeg jo :D

Som noget af det foerste paa rejsen tog jeg som bekendt et dykkerbevis, sidste dagen vi var ude og dykke havde vi fotograf med..
Vi havde en super fantastisk dag, baade vejret og vandet var som det fremgaar af billederne perfekt til en god oplevelse.

Jeg er hverken blevet skiloejet eller eller saerligt oppustet. Mit anstraenge udtryk skyldes "Nemo" -Der er kommet ud og se hvad jeg er for en underlig fisk, og for ikke at forskraekke den holder jeg vejret og blev skiloejet af at se paa den lille fyr der kom saa taet paa.

Dykkeroplevelserne var fantastiske selvom min buddy der desvaerre ikke var saa egnet proevede at drukne mig flere gange i hans egen panik tilstand, ved at tage fat i mine slanger eller baske min regulator ud af munden.

Vi saa et hav af forskellige fisk, koraler og saa saa vi ogsaa en del af dem her
Kurset blev sluttet af med et bestaaet dykkerbevis for mit vedkommende og heldigvis for sikkerheden af dykkere bestod min buddy ikke.